وقتی که من نیاز GFR دیالیز 17 PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

وقتی که من نیاز GFR دیالیز 17 PKD

وقتی که من نیاز GFR دیالیز 17 بیماری کلیوی PKDLa یک اختلال ژنتیکی است که باعث کیست های متعدد در داخل و در سطوح riñones.¿Después با PKD GFR 17، زمانی که دیالیز مورد نیاز است تشخیص داده است رشد ؟

دشوار است برای پیش بینی زمانی که شما GFR دیالیز 17 PKD نیاز دارند، و این بستگی به عوامل بسیاری، از جمله سن، سابقه پزشکی، درمان، و غیره اگر شما علاقه مند به گرفتن پاسخ دقیق می باشد، لطفا از ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V تیم ما این از کارشناسان تجزیه و تحلیل کلیه ها و پاسخ سریع در 24 ساعت.

شما نیاز به دیالیز زمانی که شما در مرحله پایانی نارسایی کلیه ایجاد می شود، معمولا در زمان ما در مورد 85-90٪ از روش تابع renal.Este آن بخشی از کار از کلیه های سالم است از دست داده، اما بیماری های کلیوی را درمان نمی .Necesitaras شما دیالیز در زندگی شما اگر شما قادر به گرفتن یک میزان زنده ماندن trasplante.Las پنج سال برای بیماران مبتلا به PKD در دیالیز نیست حدود 70٪ است.

به غیر از دیالیز و پیوند کلیه، هیچ درمان جایگزین برای GFR 17 PKD.Es شناخته شده به عنوان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy. اگر درمان شود، بیماران می توانند دیالیز موفقیت اجتناب کنند. از آنجا که این میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست های کلیوی، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، و همه از کیست کوچک در اندازه طول زمان است. پس از آن، تبدیل خواهد شد عملکرد کلیه به طور کلی بهتر.

اگر به سرعت درمان، بیماران می توانند برای جلوگیری از éxito.Esto دیالیز است، زیرا میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به خوبی می تواند کار و جلوگیری از گسترش کیست های کلیوی، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تمام کیست های کوچک در اندازه با tiempo.Entonces عملکرد کلی کلیه بهتر است.

هنگامی که در ترکیب با دیگر درمان های طبیعی از جمله حمام پزشکی، طب سوزنی، طب گیاهی، و غیره استفاده می شود، اثرات درمان می تواند حتی بهتر است.

اگر شما هنوز هم سوال در مورد GFR 17 و مدیریت ERP، لطفا یک پیام در siguiente.¡Tenga مراقب ترک، لطفا!





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: